Nuffnang

Followers

Thursday, August 12, 2010

GIVEAWAY UNTUK RAYA SAKAN

Giveaway ini dianjurkan oleh Cik Asz dari blog TOTE BOUTIQUE . Jemput singgah ke blog beliau, macam-macam jenis tote bag dihasilkan. Cute, elegan, feminin semua gaya tercipta semestinya mengikut kehendak anda! Jom beramai-ramai kita memeriahkan giveaway anjuran Cik Asz ini.


Berikan nama yang sesuai untuk bag ini:
Saya cadangkan nama Sweet & Sassy Tote.


Sebab nama ini dipilih:
Merujuk pada rekabentuk tote bag yang punya gaya elegan (hitam) dan feminin (pink). Warna hitam dan pink memberi gambaran kontras dan ceria. Justeru rekabentuk elegannya sesuai sekali dilabelkan dengan nama Sweet manakala perkataan Sassy digambarkan melalui elemen bunga berwarna ceria pink. Sassy bermaksud ceria dan bersemangat.


Berikut merupakan maksud tersirat disebalik warna:
Hitam ~ Kamu gemar kehidupan yang mencabar dan punya keberanian untuk melakukan apa saja. Kamu tak begitu gemarkan perubahan mendadak dalam hidup kamu. Namun sekali kamu membuat keputusan, ia sukar untuk diubah oleh orang lain. Kisah cinta kamu juga begitu mencabar dan perlukan banyak kesabaran jika inginkan perhubungan itu berkekalan.

Merah Jambu ~ Kamu akan berusaha sedaya mungkin untuk membuat yang terbaik dalam apa juga yang kamu lakukan serta suka menolong orang lain dan mengambil tahu tentang orang orang disekelilingnya. Dari segi percintaan kamu mengimpikan percintaan yang penuh dengan keindahan.


Tarikh tutup pada 25/8/2010

2 comments:

alinalan said...

wah sedapnya nama diberi...
ku ada bau2 kemenangan nih...InsyaAllah. good luck dear!!!

Wansteddy Tales said...

MommaMia~ xletakkan harapan >< hehe... good luck 2 alin jugak ><