Nuffnang

Followers

Friday, August 20, 2010

Hadiah dah dapat ~ Trimas Cosmopolitan & Tanaka!

Alhamdulillah... masuk sudah rezeki yang aku menang tempoh hari. Contest Cosmopolitan hadiahnya ditaja oleh Tanaka ~ Bio Essence. Trimas kalian! Kalau tak kerana hadiah ini, mustahillah aku boleh cuba produk sebegini mahal. hehe... Mana tahu serasi dengan kulit bolehlah amalkan terus memakainya kan.



Memang best! Sekali dapat 1 set penjagaan muka. Antara produk yang diberikan termasuklah:

1) Bio-Essence Tanaka WHITE REJUVENATING WHITENING DAY CREAM.
2) Bio-Essence Tanaka White Ultimate Whitening & All Spots.
3) Bio- Essence gentle cleansing foam

Mode aku: Sedang menjakunkan diri belek-belek produk ni haahaahaa...

4 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan! last year me menang gak then me jual ajer sbb me tak pakai brand ni hehhe sp hadiah convert to cash :)

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ best jugak nk jual. tp saya tak tau la nk jual kat sapa. klu ye pn saya berani jamin sah2 saya jual rm20 je hahaha... xpela, nk cuba dulu kot serasi :P

maslinamansor said...

Taniah...
Rezeki pakai produk baru

Unknown said...

tahniah wan.. selalu menang hadiah.. luck betul!