Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, August 19, 2010

KIKO Warehouse Sale


Wah! Akukah yang terlambat atau masih sempat nak mengwar-warkan hebahan best ini. Kiko sedang mengadakan jualan gudang sekarang! Jangan lepaskan peluang keemasan beli baju raya untuk anak anda. Aku teringin nak pergi sebab nak beli baju salin Damia di rumah. Kebanyakan baju Damia sekarang dah senteng dan sendat (tang perut! hehe). Memang tak boleh lepaskan peluang begini. Jom join!


From RM4

Products Offered
Kidswear (Age 1 – 14)

Location:

(Tel: 603 8068 8888)

KIKO Garments Sdn Bhd
No. 1 Jalan Industri PBP13
Taman Industri Pusat Bandar Puchong
47100 Puchong
Selangor Daru Ehsan
Malaysia

2 comments:

Cute MuM said...

wah... best nie.... boleh beli baju raya Dania...

Wansteddy Tales said...

Cute Mum ~ Kan... saya pun kepingin nak pergi. selalunya pergi warehouse Hytex dan Anakku je. Tapi dah lepas :( Nak cuba pulak warehouse yg ini.

Tp baca pd komen2 kat SNS macam tak ebst je warehouse KIKO ni, wallahualam. Xtgk sndir tak tahu kan. hehe