Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, August 19, 2010

Nikon Raya Photography Festival

Teringin nak rembat kamera baru? Jom join Raya Photography Festival. Aku dah lama kepingin nak beli kamera baru. Terfikir jugak nak ambil DSLR. Tapi disebabkan aku tak suka gadget besar gedabak. Menyusahkan nak angkut kulu kilir, aku kena fikir sampai rentung nak rembat atau tidak produk Nikon ni. Tapi kalau nak rembat DSLR memang patut rembat jenama Nikon. Terbukti paling bagus!

16 August to 15 September 2010


Nikon Raya Photography Festival

Products Offered


D700
D300
D90
D5000
D3000
P100
S8000
S6000
and more


Check out these models at your nearest Nikon dealer
www.nikon.com/dealers.php

4 comments:

qasehadam @ nurul said...

eehhh nk DSLR nikon..nak sgt tp xde wet..kamera digital ku nih mmg tahan lasak pdn ngn harga tp gambonye xsehebat hok DSLR..huhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

my hubby teringin2 nak ni tp aku buat dek ajer..padahal duit dia..hehehehe

Wansteddy Tales said...

nurul ~ saya pn mahuuu... tp kenangkan mahai benar yg asyik bertangguh nk beli ni. skrg harganya mcm dah murah sket. tp masih was2 nk beli hahaha

Wansteddy Tales said...

elissmie ~ hahaha... temankan je la eliss... raya ni boleh la sakan berposing dpn kamera baru!