Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, September 21, 2010

Demam Selsema

Aku demam. Tiba-tiba je petang tadi. Hingus cair meleleh-leleh tak heti ni. Bagi sesiapa yang sedang makan cendol jangan ambil hati. Aku tak tahu pun ada orang baca blog sambil makan cendol hahaha...

Esok rancang nak masuk kerja. Banyak giler kerja aku yang tertangguh. Adoi... Tapi selsema ni tak surut-surut. Makin lancar perjalanan turunnya. Dah minum air masak banyak-banyak pun tak jalan jugak. Selalunya aku minum air masak barang dua bekas air dah cukup atasi masalah demam selsema ni. Sekarang selsema ni dah melarat pada sakit kepala dan demam nipis. Ada pulak demam nipis? Demam tak demam gitulah...

Doakan aku kembali sihat. Nak kerja ni. Rasa malassssss nak iron baju kerja malam-malam buta gini. Haih...

6 comments:

qasehadam @ nurul said...

muge wan lekas ssembuhhhh...terai makan bwg putih bebanyak.xthn selesema ni time memulenye tekak sakit n idung berair sampai merah,abeh tisu sekotak pong xbaik gok.masa mule kene letok tuala kecik hok buruk kat lobang idung bior meleleh je sepanjang mlm baru la xluka dr asek genyeh jee.huhu..

mummy_ayu said...

demam banyak makan ketupat & lemang nie..sian dia..kalu tak sihat, rehat dulu..makan ubat...ok..take care & get well soon dear!!!

Wansteddy Tales said...

nurul ~ betul sngt tu. spesis kena taruk empangan kat depan hidung ni payah betul ><

Wansteddy Tales said...

mummy ayu ~ trimas >< alhamdulillah dah kian sembuh. puas berehat hari ni. myb sbb masuk rumah lepas balik bercuti berhabuk sakan. tu yg mudah kena selsema ni :(

CaDLyNN said...

samela selsema jugak..
adoi..semoga cepat sembuh ek.. :)

Wansteddy Tales said...

cadlynn ~ bila tahap kena srott srooot tu mmg seksa jiwa raga huhu