Nuffnang

Followers

Monday, October 18, 2010

Blog berat sikit je


Sebelum
Selepas


Hajat nak makeover blog ni tak kesampaian. Nantilah ada rezeki aku cuba lagi. Berbalik pada isu blog berat. Aku dah semak berat blog ini. Adalah beberapa kati beratnya. Trimas pada Ummi Hanie yang baik hati sudi pinjamkan link blog beliau untuk aku lakukan siasatan. Wah! Bunyi macam hebat! Setelah diukur nampaknya aku kena akur buang beberapa gadget tak perlu. Tapi dalam hati sedih bukan kepalang. Itu widget comel hasil kerja acurose aku tak sanggup nak buang. Sayang punya pasal bergasaklah berat pun! hahaha... Esok-esoklah aku cuba tengok kot dapat kurangkan keberatan blog ini.

Hari ini gigih siapkan beberapa kerja tempahan. Walaupun tak boleh paparkan hasilnya dalam blog, sekurang-kurangnya pelanggan harus tahu kerja membina header mereka dah makin rancak kulaksanakan. Aku tak tidur waktu kerja! muahahaha...

Banyak yang aku nak luahkan sementelah beberapa insiden yang agak menyayat hati ini. Wa... kisah sedih hari ini. Tapi nanti-nantilah ada masa aku update. Fokus pada kerja dulu. Dan lagi, waktu lunch ni! meh kita makannnn!

3 comments:

Ummi Hanie said...

mmg sakett tatkala nk mmbunag widget2 kesayangan itu...tmbh plak hasil kerja sndiri kan wan ?

anyway,u r welkem again...:)
blog Hanie dulu mcm tu le,manjang beraaat je..xpenah kurang dr 200 kB tau.hehehe ;p

Belalang hijau Perisik said...

owh amik upah buat header ke?
bagus2...
hee...

Kak Mahh said...

Rupanya kalau widget banyak pun membebankan blog...Good INFO