Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, October 11, 2010

Server lembabs :P

Maaf siang ni tak dapat blogwalking. Selalunya aku BW kat rumah je sebab kat opis line internet tak boleh jangka. Kadang-kadang lancar, kadang-kadang macam hari ni la. Lembabs! Nak memarahi diri sendiri pun tiada berguna lagikah... Sengaja bikin ayat mengarut hahaha...

4 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tak pe kita paham...baru ingat nak masuk contest mamy poko tu...tapi balqis dah lebey umur la...

Adyshariz said...

btui tu, kalau nk BW server lembab mmg tensen d buatnya..

Ieda Al-Habsyi said...

internet umah ieda dah ok :)

*wink*wink

nuansa pena said...

hmm ... moga internetnya lancar terus! Salam!