Nuffnang

Friday, November 12, 2010

Rezeki lunchtime ~ McD FREE!

Serabut perut sampai takde masa nak turun lunch. Pastu nak jadi rezeki, hubby kol tanya nak order makan apa. Hubby nak tolong tapaukan lepas solat jumaat. Pastu opismate pulak kol tanya nak makan apa. Pilih antara hubby dan kawan perempuan, aku order kat kawan perempuanlah. Kalau order kat hubby lambat lagi dia nak balik kan.

Tapi nak jadi rezeki lagi, k.Teq dengan murah hati belanja set McD McChicken my fav! wuhoooo... Alhamdulillah... rezeki hari jumaat. Sedang kepala aku sesak nak rancang banyak kerja dalam satu-satu masa. Ada juga yang sudi bantu ringankan kebuntuan aku tadi. Trimas K.Teq!

Tengok bawah keyboard. Kerja-kerja yang sedang aku usahakan. Selambak...! Yang tersorok-sorok tersembunyi pun banyak... hahaha... Poning @.@...

Ketika entry ini ditulis, aku sedang melantak fries McD. Belum melahap McChicken lagi hehe... Jemput makan kawan-kawan.... Bismillah...

3 comments:

Ciklinn said...

sedapnyer mcd.. huwaaaaaaa ni mesti tak dpt lg email...

Wansteddy Tales said...

xde la cik linn >< email masuk pn dr facebook je haih... kalau sempat cik linn kim mesej thru FB saya boleh?

Mama Zharfan said...

yum yum sedapnya mcD :)