Nuffnang

Monday, December 20, 2010

My Contest PENDING MODE


Oh ya... aku tak lupa pasal contest yang aku nak anjurkan dulu. Tapi terpaksa ditangguh dulu sampai aku bersedia. Hey... aku belum umum pun nak mulakan bila kan huahhuahua... Dan aku punya seorang juri undangan yang dah setuju untuk jadi juri umum. Buat masa sekarang belum masa untuk anjurkan contest itu.

Sekarang yang buat kusut komputer aku bermasalah. Tak dapat buat kerja art. Aku tengah banyak kerja menanti. Kerja pejabat. Kerja order lagi. Kerja pemenang my design lagi. Semua tu kerja. Dan menuntut masa agak lama nak disiapkan. Pereka yang pentingkan kesempurnaan akan ambil masa yang lama untuk siapkan masterpiecenya. Biarlah pelanggan berbulu dengan aku. Yang penting kepuasan mereka di akhir pilihan nanti.

Kalau diberi pilihan hasil kerja cepat tapi tak memuaskan. Dengan hasil kerja lambat tapi menarik, oh ya... termasuk pakej harga murah semestinya. Mana satu idaman kalbu. Fikirkanlah sendiri. Dong!

6 comments:

chugie said...

x sabar nak join contest anjuran wan tau! harap2 menang lah.. :D

Mama Zharfan said...

tak sbr tunggu mystery gift dari wan hehehe

adianiez AIDA said...

pe pe pun, roger aida yek if contest da on... nak menang! nak hadiah dari wan!

Wansteddy Tales said...

chugie ~ hehe wait ye Chugie skrg wan bz teramat2 XD

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ gift da ada tp wan xdpt pos lg la k.suziey. insya'allh dlm diz week yep. sori sngt2 ><

Wansteddy Tales said...

aidaniez ~ insya'allah yang. wan akan kempen skit nnt. myb mntk bantuan Mira malaysia GA gak ;D