Nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

Wansteddy Giveaway season 2 update

Harini aku akan umumkan nama pemenang. Tapi bagi masa kat aku yeh. Dalam petang-petang sikit la. Sebab pagi ni nak setelkan beberapa perkara dulu. Takde aral aku upload picca hadiahnya sekali. Pada semua peserta harap bersedia dan dapat berikan detail diperlukan dengan kadar segera. Cepat dapat detail kalian, lebih cepat aku dapat pos hadiahnya.
Apa pun Selamat Berjaya kepada semua dan ribuan terima kasih sebab sudi memeriahkan Wansteddy Giveaway season 2!

5 comments:

CaDLyNN said...

errr...taksabar~

chugie said...

x sabar nak tau pemenang ni!

aiDieNa said...

Tak sabar menunggu.. hehehe

zianazone @ appleijo said...

wahhh best2..udah ptg ni..bila lah nk timbul nama pmenang nya ekk hehehe

SyUhAdA said...

smoga syu btuah..aminn~