Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, December 1, 2010

Picca hadiah takde nak umum pemenang boleh ke?

Sori panjang pulak tajuk entry. Kisah benar ni. Aku nak upload picca hadiah tapi card reader ni takmo bacalah! Betul ni. Hadiah dah ada. Baru beli tadi dengan geng opis. Korang boleh ke terima keputusan je tak tengok hadiah dulu? Kalau okey jap lagi aku nak umumkan nama pemenang. Kalau rasa tak best kena tunggu esoklah. Amacam? Okey tak?

7 comments:

Mama Zharfan said...

wokehhh ajer ;)

zianazone @ appleijo said...

umum nama pmenang dlu..gambar hadiah es0k pun ok gak hahaha tak sb0r suda :))

chugie said...

umumkan lah dulu cik wan.. ekekek:D

den yang x menyabo!

tiefazatie said...

mana2 aje sis..hihi

zahidah dihaz said...

tak kisah sis...umum je lah...hehehehe

SyUhAdA said...

umumkan pemenang dlu la..
x sbr dah nak tau nie..
hihi~

Mawar Merah said...

takpe...umum je.. hehe. Br gempak. (^.^)