Nuffnang

Wednesday, December 22, 2010

Won 4 tix film Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

Sempena sertai contest anjuran Eon Bank dan GSC melalui facebook lalu, aku memenangi dua kemenangan. Hadiah saguhati menerima 2 tiket tayangan filem Narnia. Alhamdulillah... tapi dek kerana dah menontonnya melalui menang contest Nuffnang lalu, aku rasa mungkin aku tak kan guna tiket ni.
Surat dari Eon Bank. Satu atas namaku dan satu lagi atas nama adikku. Kerana nama adik aku yang naik. Salah satunya aku bagi kat adik bongsuku. Dan satu lagi untuk adik di bawah aku. Sekali sekala belanja adik-adik tiket free pe salahnya kan. Problemnya sorang adik aku sangkut kat UIA susah nak datang rumah dengan masalah transport. Sorang lagi masih bercuti kat kampung. Harap-harap sempatlah korang tonton filem ni k.

Trimas Eon Bank dan GSC!



1 comment:

aiDieNa said...

Adik takmo kasi kat sayer.. hehehe