Nuffnang

Followers

Friday, January 14, 2011

Aku sudah PANIK!


Akhirnya selamat sudah pc kerja aku tersadai di sudut meja.... Kerja-kerja aku semua berbungkus di dalam. Tak sempat nak masukkan design-design baru dalam external hardisk. Sungguh aku rasa nak marah. Tapi sebabkan aku dah letih nak marah-marah... Aku redhakan juga.

Tunggu orang datang repair. Dah masuk 3 minggu lepas report takde juga yang datang. Wakil pun takde. Nak marah lagi bila kenang-kenang.... Tapi takpe, aku kena sabarrrr....

PC ini aku cilok dari PC staf sebelah. A.Mi yang dah selamat bekerja di Kota Kinabalu. Ada hikmahnya juga takde staf lain yang tuntut nak gunapakai PC ni. Rupanya nak jadi rezeki aku, pinjam pakai buat sementara.... Harap-harap ia beri jasa pada aku.... Dalam PC ni banyak virus sebenarnya. Sungguh buat aku serabut! Tapi alang-alang meminjam tu, buatlah cara meminjam kan.... Bersyukur apa yang ado... huhu....

Kembali tenggelam dengan tugas. Aku bertambah-tambah kusut sebab kerja aku banyak dalam PC aku tu. Giler nak kena design balik. Lagi haru... isnin ni nak dibentangkan dalam mesyuarat! Gahhhhhhhhh....

4 comments:

sue47636 (ADDA) said...

salam..wan bersabar..lah..buat slow..mana yang didahulukan dahulukan ...yg lain ketepi dulu..kesihatan penting tau....take care........

NzA said...

kalu sesuatu dh rosak mmg jenuh la nk tunggu direpair..mmg sakit hati la..

Wansteddy Tales said...

Adda ~ penat betul harini mcm2 kena restart balik. mana2 artwork yg belum sempat transfer selamat burn gitu je... mmg xboleh fokus buat kerja order dah. xterbuat jadinya :(

Wansteddy Tales said...

k.nza ~ sabar lebih sabar dah ni kak.... nak je perli dorang ni nak datang cek sekejap pun payah benar ke? mmg dah itu tugas dorg pun huhu