Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, January 19, 2011

Gengigel Gel

Baca khabar kawan kat Facebook tadi. Kesian pula anaknya hidap ulser. Damia dulu pernah kena tahan wad sebab demam tinggi sangat. Masa tu ulser penuh 1 mulut! Risau berganda sebab Damia tak boleh makan aiskrim. Damia alah tenusu. Jadinya dah masuk hari ke 3 gitu, pakar mulut datang dan sarankan pakai krim Gengigel. Alhamdulillah dalam tempoh dua hari saja banyak ulser mengecut...

Gengigel Gel 20ml
Gengigel ni gelnya berwarna biru. Tak rasa pahit pun. Macam rasa ubat gigi je. Mengandungi hyaluronic acid. Dicipta khas untuk masalah dalam mulut seperti contoh masalah ulser, Gingivitis, Periodontitis, Receding Gums, dan pembedahan mulut. Selamat untuk bayi dan kanak-kanak juga.

Baru ni beli kat farmasi VitaCare harga setiub 20ml RM9.00 sahaja. Pernah beli sekeping kecil harganya RM4.00 sekeping. Elok buat simpanan di rumah untuk kes-kes kecemasan.

4 comments:

BIONIC WOMEN said...

bagus menda ni, x macam bonjela pedih..selalu budak2 xnak

ada 1 ag yg bagus jugak, solcoceryl gel..yg ni pun xder rasa

Wansteddy Tales said...

Bionic Women ~ aah.. bonjela tu nk bg kat anak kecik, kesian pulak. kita pn pakai rasa pedih apa lagi dorang... owh! info baru. trimas eily! boleh buat simpanan jenis2 ubat yg sesuai :D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ok jugak cari ni.kdg2 my nuha ada jugk ulcer ni bila demam.tp baik dengan ais krim dan air barli ajer.

Wansteddy Tales said...

elissmie ~ takat ni antara yg mujarab utk ulser damia, insya'allah mudah sembuh. setuju dgn fakta minum barli cina waktu demam. mudah sejukkan badan :)