Nuffnang

Followers

Monday, January 10, 2011

Luxury stuff worth saving for ~ CLEO Contest!

Update harini: Kawan-kawan yang nak tolong vote penyertaan aku tertanya-tanya macam mana nak vote. Aku pun gigih bertanya pada pihak admin. Jawapan diterima...

"Cleo Malaysia Yes, you need to register and log in as an askCLEO member :)"

Oh ooo... Aku rasa dah agak membebankan kawan-kawanlah pulak. Tapi kalau korang sudi, jemputlah register Cleo Website dan vote gambar penyertaan aku yeh. Tak terkata juga sebab memang tak suka susahkan kawan-kawan. Tapi kalau tak menulis buat kekeliruan pula. Semakin merudum harapan. hahaha....

Aku join contest anjuran CLEO. Problemonya contest base on vote yang membuatkan aku susah hati nak join hahaha... Tapi atas dasar kawan, apa kata korang tolong vote untuk aku? Sila klik website CLEO ni yeh.


Contest berakhir pada hari ini, 9 januari 2011. Jomlah join jugak! Ramai-ramai kita memeriahkan contest :D

Hadiah yang ditawarkan cukup lumayan. Hadiah misteri bernilai RM250 dan berpeluang gambar pemenang masuk dalam majalah CLEO! kohkohkoh... hakak yang tak cung ni nak masyuk majaloh... buat gelak dek orang kampong je! hahaha...

Apa pun trimas daun keladi atas bantuan murni kalian yang sudi vote untuk aku ye.

No comments: