Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, January 10, 2011

Peminat Starwars & Sushi mesti beli!

Tak terkata aku tengok gambar dibawah ni okey. Mula-mula aku sangka betullah ada pedang Starwars dijual gini. Tapi tajuknya buat aku sikit confius...

Star Wars light saber chopsticks

Rupanya memang design khas chopstick ala-ala pedang starwars! Sabar sajalah.. Rajin pulak dorang rekacipta bentuk copstick jadi canggih gini yeh. Kreatif la jugak! Nak bawa makan kemana-mana pun rasa beshh je. Soheh orang pandang-pandang nak juga! hahah... Asal jangan main lawan pedang udah le time makan!

Star Wars light saber chopsticks

Kreatif inovatif! hehe

Chopsticks
Tapi aku suka chopstick ini sebab lebih praktikal. Bagi individu tak reti guna chopstick macam aku... nak angkat mee pun terkial-kial. Sauknya banyak masuk mulutnya dua tiga urat mee je, bolehlah gunakan alternatif chopstick ni. Selain tak memalukan diri waktu makan sushi. Perut kita pun cepat kenyang sebab makanan tak jatuh-jatuh lagi hahahah...

Entry auto publish
Kredit pada:
http://www.wishlist.nu/chopstick/

2 comments:

Mama Zharfan said...

me fail bab2 guna chopstick :p

nUR_rOsALiNdA said...

Eh, ada ek chopstick yg ada spring tu?