Nuffnang

Tuesday, January 11, 2011

Terkini dari pejabat

Berblog dari opis. GILER.... Patutnya aku cuti kecemasan hari ni kan kan... Tapi gigih datang opis gak. Kenapa? Nih hantar pc aku yang baru diformat semula. Harap-harap virus yang maha dahsyat yang berkampung lama dalm pc ni selamat keluar tak ganggu sistem komputer aku dah. File aku tak terkacau tapi... nak buat kerja-kerja jadi masalah. Terutama nak import file guna thumb drive. Okey nak balik dah...

5 comments:

Mama Zharfan said...

:) glad to hear ur pc dh ok :)

Em's Family said...

sempat update blog di saat saat kecederaan hehehe

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ harap2 terus okey la ni k.suziey. penat dah hari2 buat kerja hang memanjang :(

Wansteddy Tales said...

Em's Family ~ waktu nk balik sngt dah smlm tu hahaha

CaDLyNN said...

ala pc..jgnla rosak~ nnti banyak dolly comei tak ade..hehe...wan..ramai jeles dengan dolly lin..keh3..gelak bangga :)