Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, February 17, 2011

Banyak nak karang tapi satu pun tak lepas dituliskan

Aku nak menulis. 
Tapi banyak kerja lain nak kena dilakukan dulu. 
Aku nak paparkan gambar terkini aktiviti malam tadi. 
Tapi belum sempat upload gambar. 
Aku nak cerita pasal contest, 
tapi aku belum ada idea nak karang entry itu. 
Maka hari ini kisah di blog ini agak membosankan.

4 comments:

Ezay Hadry said...

hehe takpe2..satu persatu
nanti beres sume lah tu
join abpbh tk? metro?
ezay berangan nak iphone cam akak gak

Wansteddy Tales said...

itulah... bnyk sngt nk buat smpi pening kepala dah hehe... yg mana ya ezay? ada link contestnya?

Ezay Hadry said...

ni takde link..cume dalam paper masing2...ezay join abpbh je..sms dh cume pos tk lg..harian metro kene kumpul soalan

Wansteddy Tales said...

oo... yg peraduan mudah menang tu ya? akk join. minggu ni punya blm hntr, insya'allah esok kot, by hand :)