Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Sunday, February 20, 2011

Hadap kerja walaupun cuti hujung minggu

Pagi buta.. aku dok terkenangkan kerja-kerja yang masih banyak ini. Waktu kerja,  elok terpandang muka kawan opis, masing-masing dok tanya... Siap dah? (kerja aku)... Kalau buka email, pun kawan-kawan bertanya... Bila nak design? adeh... Keadaan aku. Ibarat diluah mati katak, ditelan mati tersedak. keh3... Hiburan pagi ---> petanda kepala aku makin berat. Mata rapat... Mengantuk da...

6 comments:

Adil said...

sbb tu kite kne ingat n brsyukur dgn nikmat waktu lapang dan kesihatan"
sabar je lah ;O
ape2pown kite kerja krana Allah
hehhe ;D
so do your best !

Wan_hazel said...

cian akak..tak pe kak..dah memang macam tu..ehehhe..diluah mati katak ditelan mati tersedak..ahahaha...rehat2 gak kak..jgn kuat sgt kerje tu..nanti sakit ulser lak...tension leh wat kan ulser kak..peace

Em's Family said...

sian you.. tak pe yang penting.. contest mesti jalan kan heheeh

Wansteddy Tales said...

Adil ~besh quote Adil. Muhabasah diri dengan mesej dari Adil ni. Trimas titipkan kata ini adil :)

Wansteddy Tales said...

Wan_hazel ~ semalam sehari suntuk akk xpegang PC. owh, pegang jap tnglkn entry willy wonka tu hohoho... mmg xlarat dah. pening hadap PC je hari2

Wansteddy Tales said...

Em's Family ~ hohoho... cntes itu terapi yang paling mustajap. Menang tu dia punya boost terapi! keh3