Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Sunday, February 20, 2011

Willy Wonka style

Minggu lepas, kerana tak tahan kegatalan membuak-buak di atas kepala ini. Berbekalkan gunting di tangan. Zasssss... Aku sabit rambut sendiri macam selalu. Adjuz sana senget, sini senget. Last-last bila tegakkan kepala... mak ai! Pendek bebenar dah rambut aku! Sekarang rambut aku takde dah fesyen Sofea Jane, sebaliknya style Willy Wonka!
Willy Wonka - charlie-and-the-chocolate-factory photo
Betul... Tengok dari depan nampak gak senget benget tu. Memang tak ratalah. Tapi kenangkan takde masa nak adjuz kat salon, bersyukur je la apa yang patut. Malas aku nak potong lagi, kang terlebih pendek, aku juga yang nyesal tak berguna nanti huhu...

3 comments:

AcuRose said...

cute! wan.. terer gak potong sndiri eh, sure kepala ringan semacam je kan.

Wansteddy Tales said...

Acurose ~ Willy Wonka tu cute xpelah rambut gitu Acu. Wan ni...? huhuhu... tp efek ringan tu mmg da ada. kurang skit stress. rmbt pnjg boleh stress, pelik kan? hohoo

AyuArjuna BiGoshh said...

mesti comey...willy wan :)