Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, February 14, 2011

Subway Spice Up Your Day with Sub of the Day

Hari isnin dengan selera Red Hot Mondays.  Sejujurnya aku suka Lively Wednesday dengan sos masala. Tak pedas sangat tapi sedap! Setiap hari Subway ada promosi jenis makanan ikut hari. Promosi ni  lebih menjimatkan. 6 inci sandwich Subway dengan harga RM7.50.Jom Subway kawan-kawan...!

Harini breakfast dan Lunch sekaligus jam 3 petang tadi. Selepas menahan diri dari lapar dan  dahaga yang lama. Bukan berpuasa pun. Saja malas nak turun beli makanan. Dan mengerahkan en. hubby belikan makanan untuk wifey yang malas ini hahaha... Takdelah, sekali sekala nak melantak fast food pulak.

Kerana tekak aku lebih memahami selera Asia, makan Subway tadi pun asal lalu kat tekak je. Tak sempat kunyah. Puncanya kenapa buncit <--- takde kena mengena! hahhaha...

4 comments:

MRS. K said...

belum penah makan lagi ini subway.. huhu

Izzatul Iman said...

Halal tak?

sebab me slalu nampak Subway ni kat singapore je...tak tau kat sini ada... and Subway kat SIngapore tu tak halal...

Wansteddy Tales said...

mrs.K ~ hehe... wan pn jarang makan. sbb mudah muak :)

Wansteddy Tales said...

Izzatul Iman ~ insya'allah halal. ada tanda halal. 1st time mkn dlu mmg wan bnyk kali tnya kawan2 n dorg pn ckp halal :) kat KL bnyk stall Subway ni Izzatul. Kat KLCC bhgn food court ting.3 pn ada :)