Nuffnang

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Update Make Up Ur Entry Contest ~ Hadiah untuk pemenang!

Make Up Ur Entry Contest masih berlangsung sehingga 28 februari 2011. Tepat jam 1.00 pagi 1 Mac 2011 secara automatik sebarang penyertaan yang lewat akan dibatalkan penyertaannya. Jom sertai contest ni! Berikut adalah jenis-jenis hadiah yang Wan tawarkan untuk peserta kreatif!
Hadiah Utama:
Sessi pengambaran percuma selama 1jam bersama Yantz-Yeem
Pop Up Illustrated book
Kotak barang kemas kaler PINK

 4 hadiah saguhati:
Pop Up Illustrated book  
Kotak barang kemas kaler PINK

 
Sila klik gambar untuk paparan lebih jelas. Pop Up Illustrated book terbahagi kepada dua buah buku: Cinderella & Little Red Riding Hood. Pemenang utama akan dihadiahkan buku pop up bertajuk Cinderella. Manakala pemenang saguhati, diberikan secara rawak antara dua buku tersebut. Harap maklum ya.

 
Contest bermula 5 Januari - 28 februari 2011
Jemput sertai contest ini sebelum tarikh tutup. Wan masih belum berkesempatan membaca semua entry peserta. Ada yang sempat dikunjungi. Kebanyakannya masih dalam mode pending baca. Insya'allah sejurus contest ini tamat. Gerak gempur kembali bersama juri pilihan Wan. Nantikan keputusannya yeh! Selamat berjaya pada yang sudah menyertai dan jemputlah sertai contest ini buat yang belum menyertainya. 

Tips untuk menang: Hiasi entry anda. Tak kisahlah nak hias dengan sebarang jenis gambar, lukisan, kartun dan segalanya. Asalnya ia menarik perhatian :D

Dengan ayat penutup disentuh hembusan keramat....
"fush fush...! Good Luck!"

4 comments:

BIONIC WOMEN said...

wan me x berapa nak pandai kalau bab2 kreatif nih..huhuhu..tapi comel jewelery box tuh..nakkkkk

Wansteddy Tales said...

BIONIC WOMEN ~ kreatif tu subjektig eily, jomlah join :D

Mama Zharfan said...

beshh nya kalau dpt menang tu ;)
my entry dh siap, tinggal nak publish ajer :)
kalau me publish now, me yakin akan ada org improvise my idea--so tunggu!! better me buat autopublish siap2 heheh 28 hb pukul 10 mlm ok tak :)

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ boleh je, no prob ;D wan pn secara xlangsung study ilmu contest bru dr k.suziey sempena contest wan kali ni hohoho