Nuffnang

Followers

Thursday, March 10, 2011

Header baru recycle yang lama

Sampai masanya aku tukarkan header. Sebenarnya tak rela nak tukar. Aku suka design lama. Tapi aku nak juga tukarkan dengan dolly baru tu. Ia ringkas. Matanya bersinar-sinar bahagia. Ia Selebet dan kuat sengih.  Bertentangan dengan diri ini. 


Supaya bila aku jengah blog ini. Aku sengih dulu membalas kembali sengihan 'aku' yang itu hahahaha... Supaya mood aku sentiasa baik. Supaya aku sedarkan diri, aku perlu bersikap rasional dalam tiap perkara. Supaya ia memberi dorongan yang  baik buat aku :) 

Singgah sini jemputlah sebutkan "HAI!" pada 'aku' itu. Dan jangan lupa... shenyummmmm....

9 comments:

Salina@IbuAqil said...

:D HI!! hikhikhikhik comel jerk..

CaDLyNN said...

hai! sambil senyum :)

Wan_hazel said...

akak..wan sheyum...hehehe...hai..eheheh..comel header kak nie

BIONIC WOMEN said...

comel ler dolly tu. alwiz in hepi mood

Wansteddy Tales said...

Salina@IbuAqil ~ simple je Ina ;)

Wansteddy Tales said...

CaDLyNN ~ Hai! hahaha

Wansteddy Tales said...

Wan_hazel ~ recycle je mana ada Wan hohoho

Wansteddy Tales said...

BIONIC WOMEN ~ klu wan xhappy asal tgk header ni biar up sikit mood happy tu hehe

BabyIntan said...

Hai! (tengah senyum nie tau)

Comei jo dolly tu :D