Nuffnang

Followers

Wednesday, March 16, 2011

Profile picture baru

Beralih pada picture profile baru. Yang lama itu sebenarnya rebranding profile terdahulu. Tapi dah agak kebosanan dengan layout yang sama. Sebenarnya dah lama design ni diperam. Aku asyik mengodek kerja lain sampai mengabaikan design yang ini. Lagipun bukanlah nak kejarkan masa sampai nak disiapkan segera kan. Untuk sendiri-sendiri saja.

Aku suka karektor berambut kerinting. Bukanlah kerana rambut aku kerinting. Saja suka-suka tengok rambut beralun begini. Nampak seksi. Hiasan frame berbunga dengan elemen vintage. Diserikan dengan warna merah dan hitam ~ kombinasi misteri, setuju?

10 comments:

maszmadi said...

cantik.. kombinasi merah + hitam.. i like

Wansteddy Tales said...

trimas maszmadi :) testing rebranding design. pelan2 buat perubahan dollies design :)

BabyIntan said...

Misteri yg seksi! Suke sgt tgk tang mulut itew...auwww seksi uuu :D

EzayHadry said...

setuju2 nice..tp seksi la sikit tuh
bhaha pape pun chaiyok akak!!

Momokz said...

Macam tema mesyuarat PUSPANITA hari ni jer... heeee!

Wansteddy Tales said...

Intan ~ tgh ura2 buat series tu haha

Wansteddy Tales said...

Ezay Hadry ~ anggap je karektor budak2 ^^ hohoho

Wansteddy Tales said...

Momokz ~ aku tak terlibat secara atau tak langsung program tu. maka xtahu menahu hahah...

yantz-yeem said...

wehhhhh mana aku punyer???huhuhuhuh....

Wan_hazel said...

comel lah kak...nie dolly damia ke kak??ehehhe//