Nuffnang

Followers

Tuesday, April 19, 2011

AGEL produk sedap & dijamin selamat!

Harini aku mencari semula komen dari blogger bernama Lina. Cuba nak dapatkan link blog beliau. Aku nak menjawab pertanyaan beliau berkenaan produk Agel. Tapi cari-cari komen lama-lama, tak pastilah kat mana Puan Lina suarakan mesejnya tu. Harapan aku, kalau Puan Lina, terbaca entry ni. Dapatlah menjawab sedikit sebanyak pertanyaan beliau berkenaan produk Agel.


Alhamdulillah... sejak Damia makan suplimen Agel ni, nampak perubahan ketara pada kulit, mood dan perkembangan dia. Aktif, ceria dan yang penting kulitnya lebih licin dan kurang menggaru. Kuasa Allah, Damia serasi dan makin pulih dari eczema. Tapi tak bermakna eczema tu hilang terus. Kalau salah makan, naik juga elergiknya. Kena kawal pemakanannya juga. Cuma produk ni memang banyak membantu tingkatkan antibodi dan licinkan kulit Damia.

Bagi yang ingin mencuba produk ni, aku sarankan ambil Trial pack bernilai RM190. Harga ahli. Aku tak ambil sesen pun keuntungan. Sebab kita nak bagi ubat kat orang, bukan nak berniaga. Yang untung mungkin company. Aku niat nak membantu saja. Aku dulu pun mulakan dengan trial pack bernilai RM190 ni. Terkandung 10 paket EXO dan 10 paket UMI. Ada yang sarankan ambil minima 5 EXO x UMI. Tapi harga ahli takde untuk pack begini. Lagipun kalau 5 pack untuk 5 hari, mungkin dapat tengok perubahan. Cuma tidak ketara. Lebih baik gunakan produk Agel ni selama 10 hari. Lebih berkesan.

Pasal rasanya, jangan risau. Ia sedap dan terjamin selamat. Kandungannya rasa buah-buahan. UMI perisa epal hijau manakala EXO perisa anggur/blueberry. Kanak-kanak pun suka. Pertama kali makan, Damia mintak sampai 3 pack! Tapi aku je tak bagi sebab nak jimat. 

Untuk penyakit eczema, rata-rata sarankan makan UMI & EXO. UMI untuk antibodi manakala EXO untuk kulit. Aku pun nak terangkan lebih lanjut, tak berapa jelas. Maka aku copy penerangan lanjut pasal UMI & EXO ni:
Agel UMI offers a vast array of health benefits that have only really been appreciated by coastal communities with abundant access to brown seaweed. The active ingredient in UMI is Fucoidan, which is a component of brown seaweed. For centuries, brown seaweed has been considered a natural source of healthy food and nutrition. But, it has only been recently that further research has identified Fucoidan, a sulfated polysaccharide, as the true source of the health and wellness benefits of this oceanic wonder. As an antioxidant, fucoidan has piqued the interest of many scientists and researchers as one of the ocean’s greatest treasures. However, as scientists have continued to explore this complex molecule, more and more of its health benefits have been identified.

Agel EXO is a powerful blend of 17 different unique whole fruit purees and plant extracts from around the world, each with its own unique properties. This distinctive formula contains 17 potent botanicals that each when tested individually was found to have a very high total antioxidant capacity. Now imagine, the extraordinary benefit of EXO, a highly concentrated gel, made up of not one but 17 of these antioxidant-rich fruits and plants. In independent testing, EXO’s antioxidant capacity as determined by an oxygen radical absorbance capacity (ORAC) rating was found to be a quite extraordinary.

Jika ada yang berminat nak mencuba produk ni, bolehlah hubungi aku melalui email dan talian HP: washifalo@yahoo.com.  0193063558. Kalian boleh mendapatkan maklumat terperinci pasal Agel di laman web ini:  http://malaysia.agel.com/.  Sila maklumkan nama Wan Hairulshifah Binti Wan Zahari sebagai wakil Agel. Atau hubungi wakil Agel bernama Nuha di email dan talian HP berikut: weragel8385@gmail.com. 012-2270608

Hubungi wakil Agel di sini:
Unit G-12, Ground Floor, Wisma UOA2
#21 Jalan Pinang
50450 Kuala Lumpur

Kos penghantaran adalah PERCUMA! 

Niat aku bukan nak untung, sekadar membantu sesama teman. Aku faham benar perasaan ibu-ibu yang berhadapan kesukaran anak eczema. Rasa perit fizikal dan mental. Kurang rehat menjaga anak. Dari segi emosi, berperang dengan perasaan malu, sedih dan kecewa dan pelbagai rasa lagi. Seboleh-boleh kita usaha pelbagai cara nak bantu anak-anak kita. Cuma kurang pengetahuan. Kurang bantuan. Justeru aku faham perasaan keluarga yang hadapi masalah yang sama. Jangan segan bertanya. 

Peringatan pada yang cuba bersyak wasangka. Sebab aku faham, ada pihak yang mengwar-warkan tentang MLM segala ni tak bagus blablabla... Aku tak pasti pasal produk lain dan peniaga Agel yang lain. Yang aku tahu, aku niat nak membantu. Seandainya kalian boleh dapatkan harga yang lebih murah dari harga yang ditawarkan di atas, aku tak ambil kisah kalau kalian nak beralih pada mana-mana agen. Aku jadi agen sebab nak beli produk ni untuk diri sendiri. Beli direct kat company Agel di Jalan Pinang. Harga yang aku beli itulah aku jual balik. Kiranya aku ni macam orang tengah semata. Langsung tak ambil duit orang. Setakat ni aku belum pernah berurus niaga produk Agel. Beli pun untuk diri sendiri je. Harap-harap kenyataan ini jelas ye kawan-kawan...

Aku cuma nak tolong, bukan kaut untung! Semoga kita sama-sama dapat beroleh kebaikan dari pembacaan ini. Apa pun berbalik pada lumrah alam, kita berusaha, berdoa dan bertawakal selalu. Nescaya doa-doa baik kita diangkat ke langit dan dimakbulkan Allah, insya'allah....

2 comments:

Era Khairani said...

berminat nak try sebab anak akak pun eczema teruk. cara makan cam mana? anak akak ada 2 org eczema, sorang dah 7thn, sorang baru 2 tahun... nt email yer ke
zuhran2002@gmail.com

Wansteddy Tales said...

Wan xjual produk AGEL ni kak ^^ cuma jadi ahli sebab nk beli dgn harga murah. Kalau akak nak tahu maklumat lanjut pasal AGEL boleh jengah laman fb agel malaysia: https://www.facebook.com/agelmycorp?fref=ts

nanti wan email kat akak :)