Nuffnang

Followers

Tuesday, April 19, 2011

Won Focus Point voucher worth RM150!

Alhamdulillah menang voucher produk Focus Point bernilai RM150! Tak pasti hadiah dari contest yang mana sebab surat tu dah diserahkan pada kedai Focus Point terpilih. Aku pulak tak ingat nama penganjur contest ni. Haih... Rasa geram pulak sebab tak ingat ni hahahha....

Disebabkan hadiahnya kanta lekap (berwarna), aku serah kat hubby je la sebab hubby memang pakai kanta lekap. Aku? seumur hidup tak pernah sentuh kanta lekap, masuk mata. Rasa ngilu nak pakainya. Jakun pun iya. Tengok perempuan lain bergaya dengan mata biru, hijau, hazel, merah, teringinlah juga. Tapi... dari aku membazir tak tentu hala. Bagi je la pada  hubby yang betul-betul menggunakannya. Lagipun boleh jimat belanja hubby beli kanta lekap untuk dia sendiri.

Hubby dapat redeem dua kotak dengan harga RM150. Hurm... mahal juga eh. Aku ingatkan.... sekotak dalam RM50 je. Betul-betul tak tahu menahu pasal kanta lekap! hahahha....

2 comments:

zahidah dihaz said...

oit...mahalnya...saya sekali je pakai contact lens...pastu malas nak pakai lagi...lagi senang pakai spek, jadi budak nerd...hehehehe


New Entry: TAMRA THE ISLAND

Wansteddy Tales said...

Zahidah Dihaz ~ hahaha... hakak seriau tgk org masukkan kanta lekap dlm mata. rasa mcm nk terhiris kornea ni. gitu sekali imaginasi. tepingin amat nk cuba. tp takot ^^