Nuffnang

Tuesday, April 19, 2011

Hari terakhir Nurul sebagai warga Senireka

Jumaat lepas hari terakhir Nurul kat pejabat Senireka. Nurul kawan pejabat yang sama cawangan dengan aku. Cumanya Nurul kat Bahagian Multimedia. Aku kat bahagian Grafik. Kawan yang diajak makan dan lepak keluar membeli belah kala tengahari hahaha...

Persiapan pantas oleh warga Senireka. Aku sedang sibuk dengan projek kerja aku masa ni. Cuma jadi tukang ambil gambar. Ehsan kamera sendiri. Padahal dorang ni semua ada kamera DSLR canggih manggih tau. hahha... Yang penting ada kenangan bergambar tu.

Nurul sedang berikan ucapan. Baris kiri aku semuanya kalangan bos-bos kat bahagian kerja kitorang. Majlis kecil-kecilan saja. Akan datang, Nurul akan dijemput semula ke opis, nak raikannya dengan majlis yang lebih sempurna.

Masa makan. Aku ambil bau dan air saja sebab dah menapau KFC juga pada hari kejadian hahaha...

Nurul dan Eisya

Satu persamaan aku dengan Nurul. Kami sama-sama berkahwin dengan teman sepejabat. Sekarang kuranglah satu pasangan kat pejabat ni bila Nurul ditukarkan ke Angkasapuri. Suatu penghijrahan yang besar sebenarnya. Tapi mungkin perpindahan tu ada hikmahnya. Semoga Nurul aka Cik Nuyu happy-happy di tempat kerja baru.



4 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

bye2 cik nuyun....wan diet kah??? hehehe

toyolkiut said...

cuma bpisah tmpt keje..
tp kawan ttp kawan kan..
esok2 tuan blog pulak d tukarkn k jabatn lain..
hehe

Wansteddy Tales said...

K.ayu ~ diet apakah ini... peha sedepa besarnya huhuhuuu... nk try berdiet tp nafsu makan susah nk dikekang! hahhaha

Wansteddy Tales said...

ToyolKiut ~ hahhaha... gitulah. tp kuranglah 1 couple dlm opis ni. setakat ni dah ada 3 tinggal 2 je huhu