Nuffnang

Followers

Monday, April 18, 2011

Pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur 2011


Jom join pesta buku kat PWTC hujung minggu depan. Mesti gempak dengan pelbagai buku keluaran terbaru! Pengalaman  aku yang lepas join pesta buku ni, memang buatkan aku terhibur. Balik mesti tidak dengan tangan kosong. Ada-ada je buku yang nak dibeli dan dibuat koleksi. Pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur 2011 akan diadakan pada 22 April hingga 1 Mei 2011. Jangan lepaskan peluang dapatkan buku kesukaan korang! Aku dah aim beberapa booth yang mesti dilawati! hohoho...

Poster Pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur 2011. Sekali lagi, pesta buku dibuat di PWTC. Memang tempat yang besh untuk diserbu. Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman web Pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur  ni.


Kalau pasang entry pasal contest, mesti ada yang berminat nak baca kan...Sempat aku telek laman web PTS.com.my yang bakal menyertai booth di Poster Pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur 2011. Menariknya PTS bakal menganjurkan contest menarik dengan hadiah-hadiah lumayan! Jangan lepaskan peluang kunjungi booth PTS untuk peluang meraih hadiah hebat! Kunjugi laman web PTS untuk maklumat lanjut.

7 comments:

Bionic women said...

tahun ni nak gi jugak, tahun2 lepas mesti x dapat pergi. ada jer halangan dan rintangan. harapnya tahun ni sampai ler ke situ.

zahidah dihaz said...

hari tu ada pesta buku kat kuching, tapi tak sempat pergi...sudahlah ada ramlee awang murshid lagi tu....memang kerugian betul...huhuhuhu



New Entry: CNBLUE VS BIG BANG

NzA said...

kalu dok dekat mmg dh p serbu..mesti anak2 teruja......

Wansteddy Tales said...

Bionic women ~ insya'allah ^^ besh gak kali ni eily, bnyk contest. 2in1 projek la ni hohoho

Wansteddy Tales said...

Bionic women ~ insya'allah ^^ besh gak kali ni eily, bnyk contest. 2in1 projek la ni hohoho

Wansteddy Tales said...

zahidah dihaz ~ insya'allah kan ada lagi pesta buku kat Kuching tu. saya pn kdg2 asyik terlepas peluang nak2 kalau hari event tu ada hal lain. kali ni cuba nk pergi juga ;)

Wansteddy Tales said...

NzA ~ anak2 k.nza semua sukakan buku kan. jom la turun KL k.Nza, boleh jalan2 KL smbil survey buku2 baru ^^