Nuffnang

Wednesday, June 22, 2011

Apa pun TAK BOLEH!

Banyak benda nak dikongsikan harini. Nak berceloteh kisah baru. Tapi malas nak ambil gambar. Malas nak upload gambar. Malas nak edit gambar. Malas nak menaip pun! Apaaaaa pun tak boleh! Apa pun tak boleh! Malassss....
Bukan nak story pasal Kumpulan Jambu, Maharaja Lawak. Aku cuma nak dapatkan satu keyword yang membina akal sikit pagi-pagi ni sementelah takde moooooood nak menulis macam hari-hari biasa. Nantilah petang-petang sikit kalau mood dah kembali. Aku bina entry baru harini. Buat sementara, off dulu :P

APA pun TAK BOLEH!

6 comments:

Wan_hazel said...

ok kak..ape pun tak boleh..ahahha....

AcuRose said...

igt kan apa yg tak boleh. upernya menaip yg tak boleh...chill oke.. :)

Mama Zharfan said...

cute kan tagline kumpulan jambu tu heheh

Wansteddy Tales said...

Wan hazel ~ apa pn xboleh wan! hahahha

Wansteddy Tales said...

AcuRose ~ hahahah... tajuk saja bikin gempak kui3

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ ahli kumpulan pn cute2 hahahha