Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, July 1, 2011

Won Nivea Mini Hamper worth RM200!

Hadiah ni dah lama ambil dari pejabat ACP. Baru harini nak maklumkan dalam blog. Hadiah yang besh sempena sertai contest majalah ACP Magazine. Nivea Mini Hamper bernilai RM200! Alhamdulillah...

Terdapat banyak produk seperti masker, deodoren, pelembab bibir dan losyen jenama Nivea disertakan. Jujurnya jarang beli produk Nivea. Tapi dapat stok yang begini, memang jimat belanja bulanan. Bagi yang sedia pakai produk Nivea, memang tahu jenama Nivea memang selesa, wangi dan lembut dikulit :)

 Paperbag pun smart. Ngam-ngam hamper penuhi satu paperbag!

 Trimas ACP Magazine!


12 comments:

phentermine said...

Phentermine...

nice post thanks for sharing.

http://www.PhentermineHome.com/

Mama Zharfan said...

congrats wan! magz acp ni, dia bagi tak menang nama yg sama byk2 kali?

Soo Bakery said...

Congrats Wan! Bolela stok utk beberapa bulan :)

fiza said...

Tahniah wan...bestnya ☺☺☺

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ sepanjang wan join ACP contest, bnyk kali nama wan sndiri naik.

wan xtahulah kalau ada kaki comper yg buat aduan pada admin dan suruh blacklistkan nama pemenang yg sama. Wan penah dgr gak kes ni. Sian kat comper tu la. harap2 janganlah terjadi kat kita & kawan2. semoga Allah lebarkan ruang rezeki buat kita kan k.suziey... amin...

Wansteddy Tales said...

Soo Bakery ~ haah jimat bab belanja 2 3 bulan ni, alhamdulillah :D

rusna wana said...

bestnya- akak guna yg deoderan tu..bau wangi kan..?hehee...congrate wan -

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

yeye menang lagi...

Wansteddy Tales said...

Soo Bakery ~ trimas Su :)

Wansteddy Tales said...

Trimas Fiza :D

Wansteddy Tales said...

Rusna Wana ~ trimas kak rusna, besh juga nivea ni rupanya wan dlu takut nak cuba takut xserasi kulit. Tapi ok je wangi n lembut pulak tu, besh :)

Wansteddy Tales said...

Yeay Ila :D