Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Dah lama tak menulis. Rasa rindu pula. Di pagi raya, ambil kesempatan ni menulis sebentar. Rasa tak lengkap tanpa kad raya hasil tangan sendiri buat kawan-kawan. Apa pun yang penting ingatan tulus ikhlas tu tak dilupakan.

Kesempatan ni Wan sekeluarga ucapkan, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. Andai sepanjang menjadi blogger tegar tak tegar sangat ni, ada mengundang rasa kecil hati pada kawan-kawan mahupun pembaca sekalian. Semoga bulan penuh keberkatan ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaurrahim sesama kita, insya'allah...


3 comments:

Cheek Zaza said...

Kad raya daripada saya..
Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Ucapan je sebenarnya..
hehe..

yantz-yeem said...

selamat hari raya maaf zahir & batin dari aku sekeluarga...hari last day x sempat nak meronda tmpt ko..tau le dah x larat nk berjln hehehehe...so rye ni meh beraya umh aku tgk baby baru...aku jeles tgk smue org beraya..aku gak x beraya huhuhuhu...

liza said...

Taqabalallahuminna waminkum. Selamat hari raya