Nuffnang

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Won Maybelline lip balm!

Maaf dah lama tak menulis. Ada tu simpan dalam draf, tapi takde hati nak kongsi. Mood ke laut sejak dua menjak ni. Hanya beberapa orang je yang tahu sebabnya. Malas nak kisahkan benda kontroversi. Menyusahkan diri. 


Harini nak story pasal hadiah misteri ni. Tak pasti dari siapa. Rasanya Maybelline yang bagi ni. Lupa betul contest mana yang aku join. Apa pun alhamdulillah... Aku memang penggemar produk Maybelline. Dulu masa zaman belajar. Tak sanggup nak beli. Benda berharga RM5 pun rasa mahal tak terkira. Pakai sajalah lip balm cabuk tah apa jenama. Sekarang ni syukurlah dapat free! 

Memang aku suka pakai lip balm Maybelline. Ada dalam 3 stok lip balm Maybelline yang sedang digunapakai. Bukan niat nak membazir. Tapi aku letak di merata tempat. Meja kerja, meja solek dan handbag. Senang nak kemana-mana tak perlu usung pinjam2 lagi. Sekarang dapat yang ke-empat. Tergedix-gedix nak cuba pakai sebab belum pernah test warna yang ini. 

Terima kasih  Maybelline! Ada jugaklah hiburan sikit untuk harini...

4 comments:

IntaNBerliaN said...

SAYA PUN ADA DAPAT YG NI.. ADA JOIN SURVEY MAYBELLINE TAK?.. SEBABNYA SAYA DAPAT PASAL 500 ORG P1 YG JWB SURVEY MAYBELLINE... :-)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dulu masa study mmg pakai ne je.. suka dia merah ikut warna darah .. tapi kepas tue stop sbb dah tak rasi selepas beberapa tahun.. baru ila mula pakai gincu

Wansteddy Tales said...

Intan Berlian ~ oh... betullah agaknya. join je mana yg smpt n terjumpa je. Trimas sudi share info ;D

Wansteddy Tales said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) ~ Kawan2 Uni wan mmg suka branded item. maybelline la, nivea la etc... wan je pakai produk cap ayam! hahhaa