Nuffnang

Thursday, September 22, 2011

AGEL mampu menyembuhkan penyakit KANSER

Harini baca surat khabar Harian Metro dengan artikelnya yang bertajuk: Buta 4 kali dibedah. Simpati menggunung kenangkan nasip Ismadiha Lutya Ishak, 3 tahun. Sekilas pandang terus terbayang anak sendiri. Sayu tengok wajah ibunya yang tentunya berperang antara rasa resah dan sedih. Sama-samalah kita doakan anak ini segera sembuh. Mudah-mudahan doa kita dimakbulkan Tuhan.

Tiba-tiba aku teringat kat produk AGEL. Ada sebuah testimoni yang membuka hati aku belikan Damia AGEL. Artikel ni dah lama aku baca. Dan antara punca yang menguatkkan lagi kepercayaan aku untuk mencuba produk AGEL ni pada Damia waktu sakit teruk penangan eczema dulu. Teruk sampai tak larat berdiri! Teruk sampai tak lalu makan, badan lemah kurang bermaya. Sedih kenangkan Damia waktu tu.... Pertama kali makan AGEL UMI dan EXO terus Damia berlari! Terkejutnya aku... Sungguh! Rasa macam magik tengok perubahan ketara hanya dengan sepaket AGEL. 

Keterujaan tu buatkan aku percaya dengan produk ni. Alhamdulillah eczema Damia makin pulih. Walaupun tidak hilang sepenuhnya, mana mungkin eczema hilang dari badan sekelip mata. Kita cuma mampu mengawalnya saja. Cukuplah Damia kurang menggaru hingga luka dan berdarah badan. Cukuplah andai kulit Damia tidak kering mengelupas hingga selerakkan lantai setiap hari. Itu sudah memadai. Yang lebih penting, Damia lebih ceria dan aktif kerana sihat tubuh badan. Alhamdulillah....

Berbalik pada kisah testimoni yang aku baca dulu. Seorang nenek yang berbangsa Cina menghidap kanser paru-paru tahap akhir yakni tahap ke 4. Disebabkan dah macam takde harapan, nenek ni dihantar ke hospital bagi jagaan biasa. Nenek ni bernasip baik kerana ada sorang jururawat perkenalkannya dengan produk AGEL. Ada dua jenis yang diberikan UMI dan EXO. Bagaikan keajaiban, keadaan nenek tu hampir berubah 100%. Siap dibenarkan pulang lagi sebab dah makin sihat. Syukur pada Tuhan. Dah rezeki nenek ni masih berumur panjang. Kalau berminat nak baca lebih lanjut, cuba semak laman ni. Aku baca kat blog lain, tapi dah tak ingat kat mana. Akhirnya google baru jumpa laman ni. Harap-harap boleh beri manfaat pada yang memerlukan. Testimonial Kanser paru-paru stage 4.

Aku berkongsi bukan sebab nak jual AGEL. Ya, aku memang ahli AGEL. Tapi beli untuk diri sendiri saja. Untuk Damia keutamaannya. Tapi tak sangka, kerana AGEL, aku kenali rakan-rakan baru yang berminat nak mencuba. Aku sarankan jadilah ahli. Sebab harga ahli lebih murah berbanding beli direct pada pengedar. Selain tu boleh kumpul mata sendiri. Manatau nak ceburi bisnes AGEL berterusan. Tapi kalau nak beli bawah aku pun boleh. Tidaknya aku ambil untung sesen pun. Apa harga pembekal jual, itulah harga aku berikan. Sebabnya memang dah niat aku join AGEL untuk manfaat kesihatan. Rasa lebih bagus andai dapat sama-sama merasa dan lebih baik lagi kalau mampu menyembuhkan penyakit, insya'allah...

Apa pun kita perlu usaha, doa dan tawakal. Kerana hanya DIAlah yang maha berkuasa dan menentukan segalanya... 

Untuk maklumat lanjut, jemputlah teliti maklumat diperlukan di laman web AGEL Malaysia:

1 comment:

miss fliffy angel said...

salam nak tau lebih lanjut dari segi harga dan kegunaan..boleh tak emel di funfliffy at gmail dot com thanks farha