Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, November 24, 2011

Batik Fun Walk

Dapat jemputan join Batik Fun Walk pada 4 Disember. Event yang menarik. Tapi rasanya susah sikit nak join, sebab event ni hari ahad. Bermula jam 6.30 pagi pulak tu. Event ni berlangsung kat Malaysia Tourism Malaysia, Jalan Ampang. 

Jarak perjalanan 2.3km. Siapa yang nak join kena pakai baju batik dengan cara kreatif. Serlahkan batik seisi keluarga. Banyak hadiah yang ditawarkan. Rugi kalau tak nak join. Lucky draw pun berlambak. Untuk maklumat lanjut boleh hubungi penganjur melalui:

Yayasan Budi Penyayang Malaysia
3rd Floor, Wisma Penyayang,
No 6,Jalan Equine, Taman Equine,
Bandar Putra Permai,
43300 Seri Kembangan, Selangor
Tel: 03-8946 0222
Fax: 03-8946 0233

3 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

cam besh jer event ni wan...tapi tempat sesak mmg tak dapetler join huhu

Mama Zharfan said...

tak dapek nak join heheh

Em's Family said...

event ni nampak macam menarik.!!! teringin pulak nak join..