Nuffnang

Tuesday, November 22, 2011

Won Cosmopolitan/ SilkyShine promo!

Hadiah sempena sertai Cosmopolitan/ SilkyShine promo. Syukurlah sempat ambil hadiahnya di Mobile Touchetek, Ampang. Antara kandungan hadiahnya: SilkyShine Clean & Soft Conditioner, SilkyShine Straight & Smooth Shampoo, SilkyShine Clean & Soft Shampoo saiz besar dan sederhana.

Kalau dulu, waktu kerja di KL rasa tak kisah langsung nak pergi ambil biarpun pada saat-saat akhir. Tapi kini lepas berpindah di Putrajaya, semuanya rasa terbatas betul. Tak boleh keluar sesuka hati waktu kerja. Lagi pun yang ambil hadiah ni hubby, kalau dia sibuk, tak dapatlah tuntut segera. Nasip baiklah sempat juga ambil hadiah ni. Itupun dapat dua panggilan dari penganjur. Satu dari wakil Cosmopolitan, satu lagi dari wakil Mobile Touchetek. Reminder sebab hadiah masih belum dituntut. Nasip baiklah juga penganjur dengan baik hati bagi reminder kan. Kalau senyappppp je tak bagitahu, kadang-kadang kita terlupa, terlepas waktu tuntut hadiah, lagilah rugi... 

Alhamdulillah rezeki ni masih berpihak padaku. Syukurrr... Tak jelas berapa jumlah produk ni semua. Apa pun, syukur sesangat. Terima kasih Cosmo!

6 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

best nyerrrrrrrrrr

Tidiey said...

nilai hadiah tu sepatutnya RM150 kan...?tp knp dpt seciput je..?mcm tk sampai RM50 pon ya jugak...cer kira blk.. :)

Tidiey said...

hadiah tak smpi RM150 pon...dlm majalah tu bkn main lg ckp nilainya RM150...bilaq kira blk...tak smpi pon RM100... :)

Nisa Greennnpanda said...

wah...congrats ye..

zahira said...

congrats...menang lagi u ;)