Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, April 18, 2012

Won voucher McDonald, Motor Trader contest!

Semalam dapat sepucuk surat dari Motor Trader Magazine. Wan join reader survey Motor Treader. Dapatlah voucher McDonald bernilai RM10! 

ohoho... Sejujurnya Wan tak pernah menang voucher McD mahupun KFC sepanjang join contest selama ni.  Sebab Wan sendiri tak pernah join contest yang menang voucher2 fastfood ni. Tak tahu pula hadiah survey Motor Trader ni voucher McDonald. Kira pertama kali menanglah ni hehe... Akhirnya... dapat juga voucher fastfood ni. Trimas Motor Treader. Julung-julung kali join dan menang contest dari majalah ni. Wan tak pernah beli pun magazine ni. Kebetulan bulan februari lepas hubby beli nak tengok jenis kereta. Wan amik peluang isi form contest. Sangkutlah salah satu contest dalam keluaran tu. Syukur alhamdulillah....

4 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

wahh mekdi free :)

Mama Zharfan said...

congrats!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

best2 nie mkn pree

Cutemama1702 said...

tahniah... Mcd... best.. wah dah mcm plat kereta kt pulak.. hihi