Nuffnang

Sunday, December 16, 2012

D' Art of Voting Comic Strip~ Part 1

Dah lama tak lukis kartun. Tiba-tiba semalam terdetik beberapa idea nak buat komik strip. Ada beberapa siri pula tu. Alang-alang idea mencanak tengah mari, terus salin dalam sketchbook. Tak nak terlupa. Biasanya macam tulah. Idea datang dan pergi. Kalau tak salin, boleh lupa. Kalau teringat pun ideanya dah tak sama dengan ilham yang asal. 

Sila Klik kartun di atas kalau paparan kurang jelas. Lanjutan kesukaran nak dapatkan vote baru-baru ni. Rasa terpanggil nak buat komik pasal voting contest hahaha... Korang faham ke apa Wan cuba sampaikan dalam komik ni? Tak faham kalu, cuba ulang baca sekali lagi dan lagi ^^

D' Art of Voting Comic Strip~ Part 2 bakal menyusul ....