Nuffnang

Followers

Monday, March 25, 2013

Selamat Hari Jadi ke 5 tahun Aliya Damia

Semalam genaplah usia Anakanda Aliya Damia ke lima tahun. Syukur ke hadrat Ilahi, Damia membesar sihat sepanjang usia ini. Meskipun diuji dengan beberapa ujian sakit, Damia dapat tempuhi dengan hati yang cekal. Terima kasih pada anakanda Damia kerana sentiasa menceriakan hati ayah dan mommy.

Kelahiran Damia hadiah kepada ulang tahun perkahwinan kami pada 29 Mac. Aliya Damia Azmi dilahirkan pada 24 Mac jam 9.30 malam di Hospital Selayang. Dalam keluarga, hanya Damia sorang je anak jati Selangor hehe... Semalam kami buat jamuan ringkas meraikan hari jadi Damia. Cukuplah tiga beranak berjimba-jimba party sendiri. Insya'allah dalam minggu depan akan diraikan pada jamuan lebih besar. Sambutan bersama dengan sepupu sepapatnya yang lahir dalam bulan yang sama :)

Kek Hari Jadi ke 5 Aliya Damia. Teringin nak beli kek princess, tapi tak tau nak cari kat mana. Sudahnya bersyukur dengan fruit cake ni. Pilihan Damia sendiri ni. Kebetulan mommy pun suka dengan kek ni. Warna putih dan rasanya pun sedap sangat.

Ayah sponsor makan malam semalam. Domino's pizza dan lain-lain makanan faveret Damia. 

Dah cukup usia nak potong sendiri keknya.

Hadiah untuk Damia dari ayah. Dah dibuka pada malam hari jadinya, tak sempat nak tunggu waktu jamuan. Set rumah Barbie idaman Damia (dan mommy) sedari dulu lagi. Akhirnya tercapai hajat Damia miliki sendiri. Lupa pula nak ambil gambar sesudah kotak dibuka ^^

Biar ringkas tapi bermakna. Syukur Allah perkenankan doa kami. Miliki anak yang membahagiakan hati kami. Doa mommy yang tak pernah putus buat anak kesayangan mommy ni  "Semoga Damia membesar sihat, bijak, cantik, menyayangi mommy dan ayah dan yang penting sekali jadi anak yang solehah. Amin...."

6 comments:

AzianKhalil said...

anak wan berapa orang??

Wansteddy Tales said...

Inilah satu-satunya buat masa ni kak nafisa :D

Mama Zharfan said...

epi besday damia cutey :)

Anonymous said...

salam wan ,

epi bufday cute gurl damia ,


from acik dahlia .

CaDLyNN said...

happy birthday damia comey! :)

-aunty lin- :)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

epy besday damia....salam kunjungan..