Nuffnang

Followers

Thursday, July 25, 2013

Eric Leong DIPERLUKAN!!!


File kerja aku yang bersepah. Ada tu rak in out kerja. Tapi haram tak tersusun. Bila malas tu jangan haraplah nak layan. Yang mana in yang mana out semua bergabung. Sudahnya bila nak mulakan kerja tu mula la tergagau-gagau balik aku macam ke apa. 
Tiba-tiba rasa macam nak panggil Eric Leong make over bilik kerja aku. Biar mengundang keseronokan bekerja sikit. Takdelah dull macam bilik opis opis walaupun hakikatnya bilik kerja tu kat dalam opis. Hahaha... Sekali sekala nak merasa kerja macam style studio tu pulak kan... Verangan Mak Wan.

Dah la, aku saja tunjuk secebis ruang je. Kalau aku tunjuk keseluruhan meja kerja aku ni... Memang korang pun tak sampai hati. Kot la memasing datang usung mop, penyapu. Sesama nak bantu kemas2 meja aku ni hahaha...

Kagum dengan ketabahan kakak cleaner kat sini. Orang lain sah-sah tak nak jengah dah meja aku. Penat sapu, tak sampai petang penuh bersepah balik. Kes terlalu rajin bekerja haha...

No comments: