Nuffnang

Followers

Thursday, April 17, 2014

PRIZE~ Fly Me To KOREA Contest



Yea yeaaaah... Voucher Secret Recipe selamat diterima. Valid sampai bulan Oktober 2014. Boleh redeem sebiji kek Secret Recipe (kecuali jenis premium). Oklah sangatkan. Sebiji kek pun sekitar RM82. Dengan menghantar 3 penyertaan. Pada hari terakhir. Dengan harapan tipis boleh menang. Sangkut juga 3 nama. Alhamdulillah... Salah satu voucher dah terima. Nak tunggu voucher yang dikurier ke Kuala Lumpur dan Perak pula. Dah ada kawan-kawan yang bertanya nak jual ke. Rasanya tidaklah kot. Kebetulan bulan Jun, Julai dan Ogos ni sarat dengan tarikh hari lahir ahli keluarga. Maka jimat sudah cash membeli kek dengan voucher ni. Sayang sekali tak valid sampai tahun depan. kot tak boleh simpan untuk birthday sendiri bulan Disember nanti, birthday suami Februari tahun depan dan birthday Mia juga Mac tahun depan. Takpelah... yang pasti masih boleh raikan birthday-birthday yang tersayang sekitar bulan terdekat nanti.

Whole Cake. Boleh pilih mana-mana saja resipi pilihan seperti gambar di atas. Antara perisa kegemaran aku semestinya Chocolate Indulgence, Black Forest Cheese dan Classix Cheese. Stok menambahkan lelemak di bahagian 3P yakni perut, peha dan pinggul.

Yang tak boleh ditebus meskipun teringin. Nasip baik aku tidaklah terlalu 'into keinginan'. Maka dapat kekang nafsu nak redeem Fruiticious dan Strawberry Vanilla.

Senarai pemenang peraduan Fly Me To KOREA Contest. Belum berpeluang lagi nak merasa jejak tanah Korea. Takpe, belum rezeki ke sana secara percuma. Semoga ada rezeki-rezeki akan datang dengan peraduan seumpama ni. 

2 comments:

eima said...

tahniah .... hebat tu dpt kek mahai

Ezna Khalili said...

gratz. chocolate banana paling disukai :-)