Nuffnang

Wednesday, July 16, 2014

Tips pilih buah tembikai

Saja nak upload. Sebab dalam bulan puasa ni aku rajin buat air tembikai. Sedap minum waktu berbuka. Selama hidup ni main belasah je beli tembikai tak belek-belek buah. Aku tengok kaler merah menyala, amik... Tengok warna kuning rening amik... Tawakal je la dapat tembikai rasa sedap ke tak sedap ke. Kepala dok bersangka baik je, mungkin memang takde niat la penjual nak jual tembikai tawar segalanya kan.

Rupanya ada tips pilih tembikai. So kalau korang pun sama jenis dengan aku jugak. Bolehlah cuba teknik ni ye dalam buat pilihan. 


No comments: