Nuffnang

Tuesday, September 30, 2014

Kursus Motivasi Pegawai & Kakitangan Caw. Pentadbiran, MoA

Gambar grup Kursus Motivasi Pegawai dan Kakitangan Cawangan Pentadbiran 2014. Tak boleh nak tag gang pejabat lainya. Sebab aku memang takde senarai kawan pejabat dalam FB. Ada pun sorang je hihi... 

Susah bila segala benda hidup kita orang opis tahu. Yang tahu dan tak kisah, okaylah. Yang ambil tahu dan sangat ambil kisah tu yang payah. So, nak senang cerita. Tak payahlah nak add-add, approve-approve. Bukan sombong, bukan tak sudi. Nak mengelakkan terjerat diri. Cukup-cukuplah kejadian lalu menjadi pengajaran buat diri sendiri. Apa pun berkawan biar beribu.... 

Enjoy join teambuilding ni. Ini penyertaanku buat pertama kalinya sejak bekerja kat sini, join grup besar Admin. Tak pasal-pasal hakak main flying fox. Ngeee.... ~!

3 comments:

Emmy said...

Saya setuju sgt bab kwn opis dlm fb....hmmm dulu xterpikir mcm tu....lepas terkena sekali terus haku 'tutup langsir'....bukan sombong....nak jaga sisa2 silaturrahim yg ada la yg buat gitu.....

Wansteddy Tales said...

kalau add juz nk stalk n ngumpat kt blkg, baik xpayahlah kan... hihik...

Emmy said...

Kannnnnnn ;)