Nuffnang

Followers

Wednesday, December 3, 2014

Rebate Me Now

Aku sharing laju-laju agar kaki shopper online macam aku tak terjebak dengan ketidakbijakkan ketara dunia nyata. Kenapa? Sebab ada rebate tak reti nak guna. Kot tak jimat cash, dapat pulangan semula. Tapi sebab manusia jenis aku asyik bagi alasan tak sempat, sibuk, busy dan seangkatan makna dengannya. Maka tanggunglah kos rugirugirugi (bak ayat zikir Xboss aku dulu haha)

Untuk maklumat lanjut sila baca entry kak Ayu yang bertajuk: 
Soping Heaven Di PopLook, Zalora dan Lain-lain Dapat Pulangan Di RebateMeNow, Siyes Ohsemmm

Nah aku sediakan link sekali supaya alasan seumpama aku tak sempat, sibuk, busy dan blablab tidak lagi jadi alasan sesuai digunakan.

Untuk orang yang dah lajak berbelanja dengan Poplook. #Rasakan~! Hashtag tak semena-mena.

No comments: