Nuffnang

Followers

Wednesday, February 11, 2015

Dolly Operator 1Mocc

Dalam kekalutan menyiapkan pelbagai projek buku. Antara yang mega membebankan tentunya Buku Laporan Tahunan. Ini julung-julung kali Kementerian nak menggunakan khidmat pereka, aka hakak. Sebelum ni semua projek buku diserahkan bulat-bulat pada kontraktor yang dilantik. Bila boss hakak mintak hakak bikin buku... pergh... segala kaum kerabat mak nenek peluh  keluar menitik! Hakak tahu tugasan ni berat. Untuk bulan pertama hakak masuk kerja di sini yakni pada bulan Februari 2013, projek buku untuk tahun 2011 masih belum selesai diuruskan. Sejujurnya hakak nak tolak mentah-mentah job tu! Tapi kenangkan arahan dan rasa terpanggil nak cabar diri, hakak relakan jua. Lebih kepada PAKSARELA, sebenarnya.

Harini hakak nak share lukisan dolly terkini hakak untuk projek buku jugak. Kali ni Buku Panduan  Telefon bagi tahun 2015. Ya, dah agak kelewatan kan untuk print baru? Tapi selagi maklumat lengkap butiran petugas belum di compile, selagi itulah design hakak tergantung. Bagaimanapun, hakak prepare juga template design, incase details dah sedia, kita main copypaste sahaja butir peribadi yang kita nak kongsikan dalam buku nanti.



1Mocc adalah merupakan pusat panggilan setempat yang beroperasi 24 jam sehari, tujuh hari seminggu untuk menjawab pertanyaan, aduan, cadangan   dan   maklum   balas   rakyat  melalui panggilan telefon, sistem pesanan ringkas (SMS), faks, emel dan media sosial.

                              Nombor Telefon :        +603-8000 8000
                              Nombor Faks :             +603-8000 8000
                              E-mel :                         80008000@1mocc.gov.my
                              Facebook :                   facebook.com/myGovernment
                              Twitter :                       twitter.com/myGovPortal
                              Laman Web :               www.malaysia.gov.my

Info untuk sisipan dalam buku panduan telefon nanti. Saja hakak share kat sini, boleh sama-sama alert tentang kemudahan 1 call centre ni. Okay, dah berblog, dah release tension. Jom sambung design artwork! Mohon doakan lancar dan dipermudahkan urusan kerja hakak harini dan esok-esok harinya ye. Hakak kembalikan segala doa kebaikan jua buat kalian, amin... Sama-sama kita  bermurah hati mendoakan :)

2 comments:

cikceriacorner said...

tahniah wan

Wansteddy Tales said...

tahniah tang mananya kak teq tertekan adalah ni haha