Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, December 16, 2009

Isi je segala contest dan giveaway selagi mampu

aku masih di opis. Terpaksa berkampung di opis memandangkan en.hb masih banyak kerja. Untuk tidak membuang masa, aku melepak di bilik komputer bahagian pameran. Komputer di meja aku dah tutup. Malas la pulak nak bukak balik. Lagipun tah tinggal sapa2 je kat bahagian aku nun.

Tak tahu nak surf apa. Rasanya aku nak isi sebanyak yang boleh contest/giveaway yang ada. Selagi belum gerak balik ni. kui3...

Kan aku dah kata. Kalau datang sindrom gila contest selambak-lambak contest aku isi! kui3.... Kalau datang sindrom malas. Berbulan lamanya aku sepi dari ceburi acara mengisi ruang2 contest. Sekarang aku ada mood bercontest. Harap2 dapat la isi beberapa contest/giveaway mudah. Sebab dalam pc ni takde gambar2 aku n famili.

No comments: