Nuffnang

Thursday, December 17, 2009

Rahsia Bulan Kelahiran ~ Disember

Aku lahir dalam bulan ini. Kalau korang pun lahir pada bulan yang sama. Nilai-nilaikanlah Rahsia Bulan Kelahiran Disember ini, adakah terpalit sedikit persamaan dengan personaliti korang.

Pendapat aku, artikel ini saja-saja dibuat untuk tujuan hiburan. Walaupun aku tak ambil berat soal kesahihannya. Tapi untuk beberapa bahagian aku agak setuju dengan artikel ini.

DISEMBER

  • Sangat setia dan pemurah.
  • Bersifat patriotik.
  • Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
  • Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
  • Bercita-cita tinggi.
  • Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
  • Seronok bila didampingi.
  • Suka bercampur dengan orang.
  • Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
  • Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
  • Tidak pandai berpura-pura.
  • Cepat marah.
  • Perangai yang mudah berubah-ubah.
  • Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
  • Benci pada kongkongan.
  • Suka berlawak.
  • Pandai buat lawak dan berfikiran logik

Untuk warna pink aku nyatakan persamaannya yang ada dalam diriku. Secara jujur dari hati aku la. Tapi mungkin kawan-kawan yang kenal rapat dengan aku nilaikan yang lain-lain. Aku terima je :) lain orang lain pendapatnya... kan.

Berminat untuk ketahui Rahsia Bulan Kelahiran yang lain? klik sini

2 comments:

Hanz said...

Wan, bila exactly besday? Mine on the 24th. Happy birthday to both of us! U Sagitaurus ke Capricorn?

Semua yang senaraikan tu adalah me belaka..ngee...

wansteddy said...

19hb sabtu ni Hanz. Sagi seperti dirimu jua. Kalau Capricorn rasanya 25hb n above kan.

HAPPY BIRTHDY TO U TOO HANZ!
ucapkan awal2 manataw server down xsmpt nk wish :)

semoga kita sma2 beroleh kesejahteraan menjelang tambahan usia ni.