Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, January 19, 2010

Lepakian hujung minggu

Hujung minggu lepas kami ke Sogo buat kali ketiga! Tiga hari berturut-turut bermula jumaat petang lagi ke Sogo sebab ada Scard members. Sales untuk pemegang card Sogo. Hari ketiga ke sana sebab nak hantar pertandingan mewarna dari Dunkin Donuts. Tarikh tutupnya pada 17hb Jan 2010. Sempat jugaklah mewarnakan satu lukisan.

Inilah hasilnya.... Sebelum hantar aku sempat ambil gambar kenangan dulu. Sebenarnya aku dapat tahu tentang contest ini pun last minit. Kawan sekerja yang bagitahu. Aku sebenarnya dah malas nak join sebab risau tak sempat nak mewarna. Aku pulak jenis lambat jugak nak lengkapkan satu lukisan. Tapi untuk pertandingan ini sempat jugaklah aku sertainya. Nasip baik saiz A4 kalau saiz A3 berjoget aku nak siapkan semua. huhu....

Sementara bergilir dengan en.hb solat, aku bawa Damia ke ting.4 bahagian pakaian dan permainan kanak-kanak. Damia dah mintak-mintak nak naik dolphin ni.

Memang Damia nak mintak permainan ni berpusing-pusing. Aku juz letak je dia tak bagi pusing2 pun sebab risau dia tak pegang kuat. Terpelanting anak aku jadi kes pulak kat Sogo haritu kui3...

2 comments:

i z z a said...

erm..nice..wah damia sonok dpt main yer

wansteddy said...

nasip baik xpandai mintak nk pusing2 skali. risau jatuh je la :)