Nuffnang

Followers

Tuesday, January 26, 2010

Uh.... ideaku tergantung saja

Wah... Tolonglah.....!! Hati aku melonjak2 nak karang satu entry. Masalahnya bila aku dah menaip separuh jalan, aku save dan aku tutup entry tu. Belum sedia nak publishkan karangan yang belum siap. Memikirkan beberapa ayat saja aku dah terkaku-kaku harini. Tengoklah petang-petang sikit. Cubaan lain buat entry tambahan.

Harini cuma sempat jelajah beberapa blog. Ada yang sempat bagi komen ada yang tak tahu nak komen apa. Mana-mana yang sempat aku klik nuffnang tu baguslah. Mana-mana yang iklannya suka tidur tu aku mintak maaf la. Ada kesempatan nanti aku klik nuffnang korang yeks.

7 comments:

Eliss said...

Jgan lupa klik saya punya nuff jugak.hehehehe

citer psl ur cute daughter la :)

Apakah MombloggersPlanet?

Wansteddy Tales said...

salam eliss... klu boleh elis tgl jejak kat chatbox tu boleh direct ke link blog eliss. kdg2 ble tgl jejak dlm komen box terlupa nk jengah2 blog kengkwn kui3...

Unknown said...

iklan ada timbul waktu mlm jek..hahahaha

Ida Kaiza said...

keje mengarang, keje mendesign...huhu sama sshnye.. tp klu keje dsgn tu dah mmg keje kita,.so senang lah sikit nak pikir..hehe hai kak,..sudi2 la lwt blog ida yg br tu...huhu lom ade pa pe sgt g

Wansteddy Tales said...

itulah hada... waktu org nk membuta baru nak timbul pekse kan kan...

yeay ida! pasni akak blh la pomotkan biznez ida. welkam 2 blogger lifestyle kui3...

i z z a said...

tu la kn kdg2 semngt b'kobar2 nk update n3 ker xpn nk design ker..tiba2 blank..naik geram jgk

Wansteddy Tales said...

nak2 bila dh design sikit2 tiba2 pufff software pulak tertutup snediri. lg haru xsmpt nk save artwork woah.... rs nk melalak kan. dogaan betul kalau buat kerja msa mood kureng ni kui3...