Nuffnang

Followers

Wednesday, June 9, 2010

Beli tudung + makan free

Sudahlah masuk kerja lewat. Pergi merendek pulak kat Jalan TAR! hahaha... Itulah perbuatanku hari ini. Walau pun aku tak bangga dengan aktiviti tersebut yang membazirkan masa senggangku untuk ushar contest giveaway segala... ehem! Yang bagusnya dapat beli tudung murah-murah. Lebih bagus, dapat makan free!
Trimas K.Yantz... Sedap makan A&W orang belanja. Biasanya nak habiskan root beer segelas dabak tu mintak mahap la. Takkan habis. Tapi harini, borak punya borak aku punya pinggan licin dulu! hahaha...
Dan aku dah tau nak beli tudung murah banyak-banyak katne. Sebenarnya dah tahu lama. Minggu lepas bawak mak ke kedai tu. Tapi harini, aku lak jadi penunjuk arah kawan-kawan, borong tudung-tudung anggun lagi murah. Kalau nak tempek batu, manik pilihan pun boleh. Sekeping manik batu + upah menempek tu =RM 7. Bolehlah kan.
Aku dah target kedai tu time raya nanti. Tak pun masa nak balik kampung hb. Adik beradik ipar semua bakal terima jenis tudung yang sama. Lain warna je ikut kesukaan masing-masing. Satu jenis tudung tu lebih baik dari pilih yang macam-macam jenis corak. Kang ada-ada je tak puas hati kat mata dorang. Yelah, kesukaan kita kan lain-lain.

Pendek kata...
aku lelah berjalan jauh harini... haha

4 comments:

Unknown said...

ei.. bestnye wan! kat ne kedainye tu. meh ler kongsi ngn cek sekali..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bestnyer pi soping sana sini...ape yang dibeli

Wansteddy Tales said...

chugie ~ besttt.. saya borong 4lai tudung dgn harga rm32 je. kalau kedai biasa tudung tu rm18 ke atas. pernah terkena smpai rm35 tau padahal kualiti sama. tapi kat kedai tu selai tudung rm15. kalau borong 10lai keatas rm8 satu. saya td berborong dgn kwn kerja. nama kedai tu wau seri timur. sebelah masjid jamek. kedainya kecik je tersorok skit. klu masuk laluan ke bilik air perempuan masjid jamek boleh nmpk kedai tu. cubalah mntk kurang lagi. wan amik saiz M selai rm8. kalau saiz S rm7 selai. kalau lagi besar lain harganya :)

Wansteddy Tales said...

anje ~ wa... saya nyaris lupa nama baru aqish ~ balqis. kena take note dlm kepala ni :) saya borong tudung berwarna-warni tadi. tp xde corak. plain je. ok la. harganya mmg murah >< anje dok kat KL kan. bolehlah singgah kedai tu. pastu leh jual online dgn harga yg kedai tu taruk.