Nuffnang

Wednesday, June 23, 2010

kerja

Mulakan pagi ini dengan timbunan kerja.
Aku takde mood nak menulis panjang.
Masih perlukan banyak masa untuk kerja tambahan.
Risaukan Damia.
Duduk dengan adik pengasuhnya.
Nak marah pun tak reti dah.
Semoga Damia selamat dan dijaga dengan baik.

8 comments:

chugie said...

yeay! semangat2!! jangan putus asa dengan timbunan itu ye wan!

Intan said...

Wan, I think you better cari pengasuh yg lain...intan baca pon rasa sedih tau kalo anak kita jadi mcm tu :(

Jgn biarkan damia mcm tu ye...kesian kat dia.

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

selamat bekerja wan...cayok2 k

Momma Mia said...

byk kerja ek wan... tapi sempat vote for damia... touching2!!!

"Ya Allah, peliharakan lah Damia kat rumah pengasuhnya hari nih dan hari2 esoknya... moga Damia sihat2 & ceria. Dan mudahkan Wan untuk mencari pengasuh baru for Damia. Amin!"

Wansteddy Tales said...

chugie ~ trimas chugie.. diriku ibarat mengalas beg sekolah besar dabak. penat! huhu

Wansteddy Tales said...

anje ~ caiyo2... hahaha

Wansteddy Tales said...

intan ~ itu la... saya pn dah mcam pk nk cari org lain. kesian kat anak. makin lama makin melarat pulak. haih...

Wansteddy Tales said...

Momma Mia ~ hehe... kalau sehari tak berblog gusar gundah gulana hatiku Alin. wan doakan Damia murah rezeki dan menang contest anjuran anje tu dan contest2 lain. coz damia mmg sngt comel >< suka tgk kaletahnya nak2 masa solat dgna tok dia haritu geram je nengoknya ^^

trimas doakan damiaku Alin. terharu sungguh punya kawan yg sudi doakan utk anakku.